„Żabki” –  język angielski

Zakres: 07.04.2021

  1. „The butterfly colors” – piosenka o motylkach, doskonalenie kolorów w języku angielskim.

https://www.youtube.com/watch?v=RPAZHVNVJp0

 

Dziecko może zrobić kolorowe motylki na patyczkach, aby urozmaicić zabawę z piosenką. Wystarczy pokolorować motylki na kolory, jakie występują w piosence:

  1. Praca plastyczna dla chę

Propozycji wykonania motyli jest mnóstwo, poniżej prezentuję przykładową, gdyby dziecko chciało wykonaćJ

  1. Piosenka o motylku, trzmielu i biedronce:

https://www.youtube.com/watch?v=EgiQ6GliTrI

„Żabki” –  język angielski

Zakres: 07.04.2021

  1. „The butterfly colors” – piosenka o motylkach, doskonalenie kolorów w języku angielskim.

https://www.youtube.com/watch?v=RPAZHVNVJp0

 

Dziecko może zrobić kolorowe motylki na patyczkach, aby urozmaicić zabawę z piosenką. Wystarczy pokolorować motylki na kolory, jakie występują w piosence:

zabki-112502.jpg

zabki-112503.jpg

  1. Praca plastyczna dla chę

Propozycji wykonania motyli jest mnóstwo, poniżej prezentuję przykładową, gdyby dziecko chciało wykonaćJ

zabki-112504.jpg

  1. Piosenka o motylku, trzmielu i biedronce:

https://www.youtube.com/watch?v=EgiQ6GliTrI

„Żabki” –  język angielski

Zakres: 12-14.04.2021

  1. Old McDonald had a farm” – piosenka o zwierzętach żyjących na farmie:

 

https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo

                                                                                         

Old McDonald had a farm                                          

 Old McDonald had a farm, E-I-E-I-O                                                

and on his farm he had a pig , E-I-E-I-O                          

with a oink oink here and a oink oink there

here a oink, there a oink, everywhere a oink oink         

…and on his farm he had some ducks , E-I-E-I-O,                               

with a quak quak here and a quak a quak there…                                  

Old McDonald had a farm, E-I-E-I-O. 

…and on that farm he had a horse. E-I-E-I-O.

with a neigh neigh here and a neigh neigh there…

…and on that farm he had a sheep. E-I-E-I-O.

with a baaa baaa here and baaa baaa there…

…and on his farm he had some cows , E-I-E-I-O,                                            

with a muh muh here and a muh muh there…                                                                                   

…and on his farm he had a turkey, E-I-E-I-O,                                     

with a gobble-gobble here, and a gobble-gobble there…

Old MacDonald had a farm. E-I-E-I-O. E-I-E-I-O.

 

  1. Farm animals song - piosenka

 

Farm animals song

Let’s take a walk around the farm x3

what do you see?

A cow, a dog, a duck, a horse, a pig, a sheep x2

that’s what you see.

Let’s take a walk around the farm x3

            what do you hear?

A cow, a dog, a duck, a horse, a pig, a sheep x2

 

https://www.youtube.com/watch?v=EwIOkOibTgM

 

  1. Słuchanie dźwięków zwierząt

Dziecko dostaje kartę ze zwierzętami oraz słucha dwóch nagrań z dźwiękami zwierząt i zakolorowuje na karcie zwierzę, które aktualnie słyszy. Rodzic sprawdza czy dziecko koloruje dobre zwierzę. Wcześniej proponuję przećwiczyć wszystkie nazwy zwierząt - przedstawić obrazki i powiedzieć nazwę zwierzęcia. Uwaga! W zadaniu specjalnie nie występują wszystkie zwierzęta oraz jest jedno dodatkowe !

 zabki-112817.jpg

Filmik nr 1: hen- kura, sheep- owca, goose- gęś, cow- krowa, donkey- osioł.

https://www.youtube.com/watch?v=LHsdH6WPfsI   

Filmik nr 2: rooster – kogut, pig- świnka, dog- pies, ducks- kaczki, cat- kot.

https://www.youtube.com/watch?v=KQSWqKNZpwk